Pages

Monday, March 28

Anjing Laut Paling Rare Dimuka Bumi.

Pergh..lagi skali aku taip tajuk entry yang panjang. Memang tak penah lagi aku tengok anjing laut camni rupa..selalu kaler cam cokelat cerah-cerah camtu ja tu pon seingat aku la yang dah lama tak tengok rancangan tv pasai haiwan maklumla rumah aku takdak Astro jadi takda rancangan pasai haiwan-haiwan nih yang ada pon rancangan biasa ja.

Yang ni lain macam sikit dia punya badan, nama dibagi adalah Ribbon Seals yang mana boleh dijumpai di kawasan Pasifik Ocean.

Aku memang nak share beberapa keping gambaq dan keterangan dari internet yang boleh hampa open new tab sendiri dan baca. Selamat menyambut hari mengenal haiwan di BelogApaSajaJadi.

Lihatlah betapa Rarenya anjing laut nih.







Untuk pengetahuan umum Ribbon ni punya jangka hayat antara 20 sampai 25 tahun saja.

Via Pinnipeds

No comments: