Pages

Tuesday, March 8

Alat Pengangkutan Untuk Warga Kotaraya Dan Pekan.



Ni aku nak habaq mai kat hampa ada satu alat pengangkutan yang aku rasa untuk kehidupan orang di Kuala Lumpur Kotaraya Depa.

Alat ni memang sempoi, senang nak guna..boleh main race dengan kengkawan kat dalam Pavillion yang luaih tu mahupon kat dalam LRT.

Badan kompem tak berpeloh punya kalau pakai natang nih,kaki takkan lengoh2...

Nak tau apa?

Nama alat ni adalah Solowheel. Sebab apa dia solo? sebab boleh naik sorang ja..kalau dua orang dia panggil duowheel..kan2? takpon couple wheel.

ahh..tak kesah nama tapi kena kesah tang apa dia boleh buat.

Harga dia USD 1.5k untuk yang tatau k tu apa sila taip di calculator jenis engineer dan technician dok guna..jangan lupa tekan butang shift.

Lagi senang benda ni dipanggil Self-Balancing Unicycle dimana dia boleh pi pada jarak 12Miles atau batu pada kelajuan 12Mph dengan hanya sekali sahaja cas..atau senang kata cas sampai bateri dia penoh.Berat badan unggul dia plak pada keadaan 20Pounds sahaja. Jadi senang la kita kepit di lengan bila takmau guna dia nih.







Tengok video supaya lebih paham na..sempoi gak..smooth ja.

Sambil aku tgk gambaq nih..aku pikiaq gak..sesuai dak kalau guna untuk badan besaq cam aku..ada ka depa nak ubah utk orang kecik depa bagi nama solowheel..orang besaq plak solowhale??? Takkan kot..

No comments: