Pages

Saturday, March 19

Aksesori Untuk Rumah Baru Anda.

Bagi pasangan yang baru mendirikan rumah tangga atau yang baru cukup duit untuk membeli rumah mahupon dah dapat kunci rumah daripada syarikat perumahan tu, apa lagi di tunggu, duit dah ada..bole la beli barang2 untuk menambah sket perhiasan dalam rumah selain daripada kabinet dan buat ceiling plaster tu.

Ada gak aksesori yang bole diletak di dalam bilik, ruangan tempat menengok tv dan gak macam-macam lagi lah..

Beberapa port yang aku rasa sempoi aku share kat sini termasuk barang dia..hehe..ada yang bole buat orang yang mai rumah tu rasa len macam gak agaknya.

tapi kat negara kita ni tatau la ada juai ka dak benda camnih.


Kunci pendua pintu


Sesuai untuk yang rajin dok dalam bilik tak keluaq-keluaq dan dalam bilik ada toilet..sebab kalau toilet di luar bilik, agak makan masa nak bukak kunci nih..


Pengelap Kaki Jenis Slide To Unlock

bagi kita yang dok di malaysia dan berkaki ayam di dalam rumah ni mungkin just bole letak kat pintu depan rumah saja. slide la berapa kali nak slide pon..hehe

Sewing Kit WallSticker


Sebenaqnya aku tatau natang ni apa nama, lepas di kelebek lelama baru dapat kenal pasti yang sticker ni adalah sticker yang lambang gunting dan garisan putuih2 tu saja, kira nak bagi nampak lain macam dan untuk mami jarum yang banyak songeh tu bila mai rumah kita akan bertanya pasai benda nih. Memang pemandangan yang baru.

Tempat menggantung Baju Jenis Pisau Tercucuk Di dinding

Yang ni punya design memang cool, bukan diletak di dapur tapi bole di letak di ruangan tamu mahupon dalam bilik, kalau dalam bilik boleh buat sangkut2 baju, kalau ruang tamu sangkot2 frame gambaq mahupon topi nak p mengai bole la kot.

Permaidani

Ni bukan kayu cengal mahupon kayu jati, tapi sejenis karpet yang diubah dan direka menjadi cam kayu yang sangat nipis bila dipotong.

Pencuci Tangan Hingusan

Sesuai letak dalam bilik ayaq saja, kalau letak kat dapoq takot yang dok p cuci tangan tu muntah balik kot, hehehe,letak la bermacam kaler sabun yang boleh.

Tangga berlaci

Jenis ni sesuai untuk suri rumah yang malas nak naik atas rumah untuk ambik alat yang nak guna utk kemas rumah, letak ja dalam ni, tapi kena sakit pinggang skit la.

tu saja buat masa ni, mungkin akan ditambah lagi dimasa akan datang.

2 comments:

nisa said...

mane nk dapatkn batang hidung tu?berminat lh

nisa said...

cantik lh