Pages

Wednesday, February 16

Kasot Yang Super Se-tai Habeh.

Dulu pernah sekali aku update pasai kasot yang design dia pelik2.. tapi kali ni aku update macam pattern atau design yang sama tapi yang ni mungkin akan ada yang teringin nak pakai dan menunjuk kat orang ramai termasuk kawan sekelas.



Kobi Levi


Pernah tapak kasut melekat chewing gum kan? ni la rekaan sorang mamat bernama Kobi Levi yang cipta kasut camtu tapi yang ni bertumit tinggi, kalau tgk dari jauh memang nampak cam chewing gum lekat kat kasot.

Bread Shoes


Yang ni bukan kasot tapi roti yang mungkin ramai takkan makan sampai naik kulat..ehe..

Nike Blazer Spike Lee




Kasut ni direka oleh Nike dan pengarah filem Spike Lee.

Obama Force One


Bagi peminat Presiden Obama bolehlah beli kasut ni termasuk anti-Obama yang ingin pijak2 dia tiap2 hari..cool..

The Topless Flip Flop


Kasut ni paling simple macam kaki anda punya tapak kaki ada ayaq dan terlekat kertas surat khabaq tu, kasut ni dedesignkan macam tu gak la cuma yang ni dia pakai gam.Kasut ni dah dijual beribu unit di Amerika dan China dicipta untuk yang tak suka kasut bertali cam sandal yang slalu kita pakai tu.


Uncut Slipper


Kasut ni tak dijual cam kasot yang biasa, dia jual macam kita beli kad manila tu, jadi kalau nak pakai untuk pertama kali mesti potong dulu..teringat plak iklan P1 Wimax..poootonggg..

Anatomica Shoes


Sesuai dipakai untuk orang yang suka tayang tulang kaki kat orang ramai..hehhehe..sempoi gak design dia ni..agak-agak nyamuk nak mai isap darah dak kalau camni.


Wellington Pink Boots.




Yang ni aku tujukan terus kepada makcik atau kakak-kaka cleaner yang dah malas pakai boot getah yang biasa tu sampai berpeloh kaki..ni ada style sikit..memang dibuat satu kaler ni saja..


Chooka-Tossed Skulls Rain Boots



Kasut ni plak sesuai untuk abang-abang yang buat kerja di tapak pembinaan dan dimana saja.

No comments: