Pages

Saturday, February 19

Hobi pelik.

Hobi..hobi aku tahun lepas tidoq,cari keja,makan lepak2 ja rutin aku hari2..

Tahun ni tukaq plak, lepak2,makan,jogging,tulis blog,cari kerja..nak kata pelik? tak pelik pon kot...kalau pelik dan cool dah lama aku tulis blog crita pasai kehidupan aku..simple sangat rasa kalau nak cerita pon.jadi aku amik ja apa yg aku rajin dok kelebek sambil main facebook.com

Tapi di antara orang yang kat luaq sana mesti ada hobi yang pelik termasuk suka mencukoq bulu kening ka sambil makan nasi kat kdai makan, tu kira pelik la kan??

Ni aku share sikit orang2 puteh punya hobi yang pelik dan aku rasa kadang-kadang depa ni suka enterprame kat khalayak ramai melalui live punya berita..

Ni aku share pasai sorang mamat nih..hampa kena tengok betoi-betoi hobi pelik dia neh..





Haha..lawak gak kan tengok gambaq nih..nama mamat bulat yang rajin masuk TV ni adalah Paul Yarrow,hobi pelik dia hampa boleh tau dah kan kelaku dia ni lagu mana, suka muncul di tv tak kiralah BBC News atau apa2..sungguh sempoi..gambaq-gambaq tu bukan pada waktu yang sama dan tempat yang sama tapi dilain masa dan tempat.





Ni plak hobi pelik kat negara China..depa bukan cam orang lain bila bela anjing boleh mau pi cuci siap shampooo bagi kat anjing tu..tapi depa ni lagi suka kalau bela anjing bukan setakat shampoo dan mandikan saja malahan siap ubah atau dandan anjing tu jadi cam haiwan lain siap bubuh dye lagik....yang bawah tu kompem tak nampak cam anjing kan??

2 comments:

xazryx said...

haha .yg org tu xde keje ke asyik ikut reporter wat liputan ?nk femes cepat la tuh !BAHAHA ! xD

zety said...

nice=)

owner tu berhajat gile nak bela harimau dgn panda kot..tapi tak kesampaian.tu je yg termampu