Pages

Friday, February 25

Gila punya Hotel.

Nak tengok hotel yang tak penah di tengok kat tempat kita?

Jom..

V8 Hotel (Germany)

hotel ni dibina bertemakan kereta..jadi tengoklah..semua mcm kereta jaa.

Dog Bark Park Inn (Idaho, US): a beagle's hotel




Corona Save the Beach Hotel (Italy)




Ni adalah sebuah hotel yang mana dibina seratus peratus daripada bahan buangan atau sampah daripada buangan pelancong di pantai pantai berdekatan dan dibukak pada tahun 2010 di Rome.

Tianzi Hotel (China)

Hotel ni pernah dapat sijil guiness world of record.


9h Hotel (Japan)

Hotel pertama yang disewa untuk 9Jam saja di jepun dimana takleh nak bediri langsung dan dibuat macam kapsul.tempat mandi ada tapi tak diterangkan secara asas camna nak mandi dlm hotel ni.boleh gak disewa untuk 17 jam tapi pencipta dia rasa orang akan tidoq dalam 7 jam di mana 2 jam digunakan untuk mandi dan segalanya yang bole buat dalam masa secepat tu.

The Salt Hotel Bolivia.

Segalanya adalah buatan daripada Garam..termasuk meja di luaq bilik tersebut kecuali bumbung dia dan jugak tilam..yang lain Garam segala.

Yang mana pilihan anda? bole cuba ni kalau bercuti di sana.

1 comment:

Kamsiah said...

walaupun luarannya nampak pelik,tp decoration nnya nampak selesa dan menarik..