Pages

Thursday, February 24

Bila Menciplak Tapi Tak Pikiaq Panjang.



Ini yang dikatakan depa boleh buat kita pon boleh.

Tapi nak buat tak pikiaq panjang dulu..last-last kena hentam la kalau jadi lagu ni.

Nak tau apa tu? Ni lah pakar cetak rompak yang main cetak saja apa yang boleh bagi nampak "UP" sikit dan nak bagi mengetop cam jenama asli.


Ni camna nak membaca dengan elok2 supaya bunyi tak nama sama itu Chevrolet?


Agak-agak la..kalau bukan butter apa plak? tongkoi kayu ka packing baikpunya dalam ni.


Agak-agak ni filem kungfu ka..filem untuk pasangan honeymoon nih..ish ish..yang aku tau kalau filem betoi dia 50 first dates kot..nih dah jadi 50 fist dates..terok punya cetak rompak.


Ini sebuah henpon terkenal buatan China, dirompak daripada jenama asal tetapi menggunakan sistem pengoperasian seperti Apple..hahaha..pernah gak aku tulis pasai talipon neh dalam blog aku..touch skrin kot henpon nih..model N97..boleh touch skrin kot.sebijik macam iphone.


Cekelat ini di tiru daripada cekelat yang tagline dia " tak cair di tangan tapi cair di mulot" betoi ka tatau tagline tu..aku main hentam keromo saja..


Aku rasa ni gabungan nama tuan kedai dan kedai ni menjual beberapa jenis pisang yang di import dari Asia..hehehe..DOLCE BANANA plak jadinya...awat tak boh Dolce Camana?


Pack elok2 hanya bole main game Pacman dan Super Mario.




Kalau Mc Donald maskot dia badut rambot merah dan boot merah., kalau yang ni plak aku tatau la depa nak letak maskot apa..mungkin bini badut tu kot..cam gambaq bawah tu.



Kalih sikit saja dah boleh buat daftar niaga dan bukak kedai..tak kena saman plak tuh..hadoiyai..

No comments: