Pages

Wednesday, February 16

ApaSajaJadi-Design Aksesori Dan Pakaian Untuk Lelaki Dan Gadis Yang Ringkas,Menarik Dan Ada Stail.

Kalau tak salah aku aritu ada pos pasai baju..hari ni nak post segala yang ada termasuk baju,jam tangan atau apa saja yang mungkin semua orang suka nak tengok dan guna..aku rasalah kan..kalau ada yang rasa tak berguna langsung mintak maaflah.

Whiteout hooded

Sesuai untuk semua gadis diluar sana yang gemar melaram dengan aksesori camni termasuk kepada yang bertudung litup..sangat cool.


Google Map Tshirts

Kawan-kawan takyah cari anda kerana anda sentiasa di sini..hahha..sempoi gak design dia neh..nak satu kalau bleh.


Edible Candy Heart Ring

Sesuai dijadikan hadiah oleh lelaki kepada gadis atau wanita diluaq sana yang suka pakai cincin pelik-pelik cam gini bulehlah tempah satu, dibuat pakai tangan dan bukan mesin dari Barcelona.

Dunhill Biometric Walle

Sapa tak kenal jenama Dunhill pada abang-abang yang kuat membeli kotak-kotak cap paru-paru terbakaq di hadapan kotak mesti tau ni, ni keluaran wallet dari depa yang dibuat secara serious, kalau kereta abang letak bonnet carbon fiber, boleh melaram wallet ni yang separuh bahan yang diguna ni diguna dari carbon fiber gak.Apa lagi abang nak? nak lagi privacy? tak mau orang yang curi tu bukak wallet ni? boleh saja, wallet ni dicipta khas untuk anda saja dimana nak bukak dia kena pakai fingerprint, siap ada bluetooth yang boleh disambung ke henpon dan jika anda tertinggal wallet dalam jarak 5 kaki alarm dihenpon anda akan berbunyi..


A Wearable Planter


Bagi kakak-kakak atau makcik yang suka berkebun, tanam bunga dan sebagainya ni boleh menjadi satu alat hiasan anda diwaktu pagi sebab apa? Sebab ni bukan bunga atau pokok tiruan tapi betoi-betoi punya, jadi kalau ada nak bawak pokok Bonzai ka pon boleh gak janji muat diletak dalam pasu kecik tu..hehe


Supermarine Rain Shirts



Kemeja ni dicipta untuk anda yang suka berjalan diwaktu hujan renyai-renyai, jadi kalau takmau basah boleh pakai baju yang kalis ayaq nih..sungguh sempoi dan ada gaya skali..Dibuat dengan hasil tenunan kapas daripada Mesir untuk anda bertahan didalam hujan selama berjam-jam tanpa basah.


Inner Beauty Tshirt


Bagi yang sentiasa kekal cergas dan sihat tubuh badan bolehlah memakai tshirt ni yang memaparkan bahagian organ dalam tubuh badan anda..nampak dah macam real plak skali tengok.

Zombie Attack Hoodie


Sesapa yang suka tengok filem Zombie termasuk Zombie Kampong Pisang bolehla membeli hooded yang mana menunjukkan kesan anda berlawan dengan zombie di kampong anda..seriyes cool..haha..siap bedarah skali..pergh..pakai malam2 kompem orang ingat real nih.

Tunggu apa lagi..pilihlah di stokis berdekatan anda..hehe..cari online pon ada jual rasanya nih..tapi harga mungkin agak membuatkan anda ikat perot nak beli termasuk baju organ dalaman tu berharga Euro38..pergh..

No comments: