Pages

Thursday, February 17

Apa yang best dan tak best pasai Facebook Photo Viewer


klik gambaq untuk tumbesaran tulang temulang.



Amat seronok skali bila facebook upgrade sesuatu termasuk profile kita yang dulunya cool skarang coolest bagi yang suka dan paling sampah bagi yang tak suka

Kalini dia upgrade photo viewer plak bila mana kawan-kawan kita tag kita, atau ada orang pos gambaq dan kita klik gambaq tu terus gambaq tu naih dan tak masuk dalam page facebook atau album orang tu dah.

Kira memudahkan la cuma buka tetingkap photo viewer tu teruih ja, boleh teruih like, comment kat situ atau tag kawan2.

Apa yang aku tak brapa suka?

Aku pakai broadband, besa la bila dah pakai broadband ni dia punya kelajuan kadang-kadang agak lengaai sikit bilamana aku plak jenis kat umah ni ada line EDGE saja bukan 3G jadi gambaq tu akan lambat loading.

Pada yang menjaga privasi gambaq plak akan sakit hati bila mana kat photoviewer nih plak boleh terus download gambaq tu pada resolusi tinggi.

Lepastu kalau hampa tersalah klik luaq dari tetingkap photo viewer tu plak dia akan tertutup teruih, jadi dok syiok kelebek gambaq katala kucing mai lompat atas laptop pastu tetekan left click tuh tetingkap tu akan tutup teruih takyah nak tekan button tutup tu dah. Ni amat menyeksakan orang gak la kadang2

Yang tu ja aku rasa buat masa ni tak ckup best..

Yang best nya dia laju bila kita nak komen gambaq kawan-kawan la...memang cukup laju takyah nak click dan tunggu loading gambaq dah cam slalu.

1 comment:

fiqkbe said...

samer la. cheq pun menci photo viewer yg baru tu =)