Pages

Thursday, December 30

Tahniah Malaysia, Hot Cerita Sorang Player kita di Paper indonesia..



Tahniah pemain muda Malaysia kerana mendapat kedudukan yang baik dalam bolasepak negara kita ni,dulu kena kutuk kaw-kaw punya, la ni anda sudah di sanjung.

Dalam kutukan kutukan tu anda terima dengan baik walaupon kutukan pedas, tahniah K Raajagobal kerana menaikkan nama Malaysia dan pemain kita dalam permainan bolasepak dengan membawa pulang hadiah yang tak ternilai harganya dibandingkan dengan harga laser di indonesia.

Sebut pasai laser..haa..sebelum ni kita menang geng-geng indonesia ni paku kaw-kaw punya kata penyokong kita main laser sebabkan depa punya goal keaper lepas 3 bijik gol. Harini keaper kita lepas sebijik gol tapi muka disuluh laser masa dalam 20 minit permainan still steady lagi tangkap bola masa sepakan penalti. Apa cer??

Tahniah Safee Sali dengan gol terakhir anda untuk perlawanan terakhir, memang cantik, walaupon kita banyak berjaga-jaga dalam permainan dan digasak pemain lawan kita dapat membubuh bola gak ke gawang depa, biaq tekedu minah-minah lentik depa tuh. hebat sangat noh siap kat nak pakai bra laser la apa la nak bagi player kita berdarah hidung tengok.

Hahahaha..harini berita dari indonesia punya surat khabar menyatakan, pemain Malaysia iaitu Mahali Jazuli, maaf kalau salah sebab saya tak brapa pandai bab-bab hafal nama pemain saya lebih pandai hafal formula-formula pasai hukum kirch-off dan sebagainaya.

Di situ depa dok kata player kita merupakan anak kelahiran malaysia berdarah indonesia yang nenek dan datok dia berada di sana dan dia memang dari kecik lagi minat bola.

Hahaha..apa punya turr..akhirnya wartawan indonesia menaikkan lagi nama pemain Malaysia kita neh..bangganya sebab depa dah tak tulis artikel mengutuk kita lagi semacam laser punya isu haritu..hahaha..bak kata kawan aku Bob si Arkitek " Habis semua player kita depa kata adik beradik depa "(aku ubah sikit ayat dia bagi dengaq sedap dan pedas.)

Jadi...jadi ka pekerja di luaq sana nak mendapat cuti oleh kemenangan Bola kita malam ni??? Nantikan berita di tv atau surat khabaq esok.

untuk baca pasai salah sorang player tu boleh klik di sini : Kompas Bola.



Tahniah!!! Kita menang..!!

5 comments:

MéuzAngelo™ XXIII said...

gol safee sali mmg macho giler

Dr Zaira said...

i love you abang harimau malayaa!!

Apih El Nino said...

Entry awek gedik Indon ada kat blog aku la...

mizan said...

ramai jugak yang berjaga or bangun awai pagi neh yeks..terima kasih kerana menyokong..

Hairun Azmi said...

Gol Safee tu adalah gol taraf dunia ....


Bila saya blogjogging $$$$$$.....