Pages

Thursday, December 16

Cerah dalam Banjir

Sepagi menghirup udara segar rupanya hari yang baik buat malaysia di malam hari.

Semalam aku jalan2 di sekitar Jitra pada waktu pagi mengambil udara segar dan beberapa keping gambar berikut aku poskan untuk suka suka di pagi hari yang hening ni.







Hari-hari cerah macam ni pon bagus.Tapi pepatah mengatakan hari tak semestinya selalu cerah...




Mengingatkan kembali kisah Banjir yang mencetuskan fenomena yang amat besar kepada penduduk yang selama ni tak pernah kena banjir di sini aku letakkan gambar untuk mengingati keadaan banjir pada 2 November lepas di Jitra, Kedah.


Aku doakan jika ditakdirkan janganlah jadi seperti ni lagi.


Gambar seperti dibawah bersama iklan yang boleh diklik untuk di lihat.
















ChurpChurp | Social Share » Catch Korean Pop Stars live in Malaysia! (Preview)

Diatas adalah iklan dari Digi dan dari pihak Churpchurp.jika anda berminat klik link di atas.

2 comments:

Faisal Abdullah said...

Saya ada komen sikit pasa blog ini.try check kat blog dan jgn lupa utk join contest:-

Terbaru: Percaya tak yang korang boleh dapatkan 15 ribu visitor seminggu?Tak cara main baca ini!

mizan said...

camna nak letak iklan nuffnang tu kat hujung entry?