Pages

Monday, August 17

1st time menaip blog..cerita pasai browser lah kita..

harini 1st time aku taip blog ni walau pon dah lama aku buat natang ni..
aku pon tak ingat bila aku start buat..tiba2 bila search pakai web browser aku yg super laju yang baru dibina oleh syarikat luaq negara ni aku rasa aku nak letak kat cni la..

jadik,first time aku jmp menatang ni kat satu blog hiburan yang agak femes macam cerita korea yang mat2 jiwang dan minah2 yang bedarah idung bila tgk drama tu..nama dia http://www.rockmelt.com/ (rockmelt)..memang superlaju dan deraih bak kata org pekan aku..hanya untuk remaja dan maknyah2 yang suka bersosial di laman sosial terkenal masa gawat2 harga minyak dah nek dan talian internet tak turun2 jadi murah. memang superb menatang alah ni sampaikan aku yang dirumah hanya bertemankan berukbanghang yang sederas EDGE ni pon buleh bukak web atau email dengan sekali taip saja tanpa perlu pi dapoq dan bancoh ayaq kopi tengah2 pagi buta ni.

jadi kepada sapa2 yang nak berjinak-jinak dan berjiwa kelajuan tu buleh la start belek2,kelebek2,intai2,jengok, dan godek2 tetikuih kat link yang aku bagi tu.

di harap dengan sedikit karangan yang tah hapa2 ni ada yang suka dan ada yang boleh kutuk sikit2 yang membina tapi bukan menjatuh..sebab bila jatuh aku payah nak mangkit balik.


No comments: